Anotace

03.03.2012 18:34

Milostný příběh Daria z Marklonu. Vzala jsem si do režie jeho alternativní budoucnost a pohrála si s dějem Bratrstva. Ne všechno bude stoprocentně sedět a měla jsem k dispozici opravdu málo informací díky tomu, že příběhy postav se stále rozvíjejí a jejich minulost se postupně poodhaluje. Navíc Johnova kniha, ve které zřejmě bude i vzpomínání na minulost, teprve vyjde. Mohu jen spekulovat o Dariově životě, tudíž jsem si některé údaje upravila do příběhu (snad se na mě nebudete zlobit) a trochu pozměnila osudy postav. Do Daria jsem se od počátku zamilovala a psát celý příběh mě neskutečně bavilo. Trochu se liší od tradičního podání už jen tím, že je psán z pohledu Marianne, kratičkých pohledů Společnosti, naopak pohled samotného Daria je pouze na začátku a na konci celé povídky. 

Samotný děj se točí kolem Wrathovy sestry, princezny Marianne. Marianne má své tajemství, které s příběhem vyplývá na povrch. Tajemství, o kterém neví nikdo… kromě Daria. Její povaha je svérázná a od Bratrstva si nenechá nic líbit. Mezi ní a válečníkem je tak pouto mlčení, které příběhem buďto praskne, anebo se zocelí. Darius si ovšem s sebou nese hrozbu. Krouží kolem něj symfonie minulosti a smrt natahuje své pařáty. Je záhadou, kde všude se příběh shoduje s informacemi, které nám naservírovala J. R. Ward, a kde přišla na scénu má fantazie. No, nechte se překvapit, jaký osud bude mít Osamělý milenec.