12.kapitola

02.03.2012 08:41
Druhý den ráno jsem si sbalila pár nejnutnějších věci a vzala jsem si peníze v hotovosti, protože jsem nechtěla aby mě vystopovali podle kreditních karet. Vzala jsem si batoh na zada naposledy se rozhlédla po tomhle krásném domě a vydala se ven, kus od domu jsem si zavolala taxik a ten mě odvezl na letiště. Měla jsem štěstí zrovna se uvolnilo jedno místo v letadle co letělo za půl hodiny ani jsem nekoukala kam to letí a hned jsem si letenku koupila. Až v letadle jsem zjistila, že je to do Španělska. Letěla jsem asi 5 možná více hodin, nevím celý let jsem prospala.
Po přistání v Barceloně jsem si řekla, že tu den dva zůstanu a promyslím si kam půjdu dál. Našla jsem si takový malý ale útulný hotýlek, co ani nebyl moc drahý- Ubytovala jsem se a šla se podívat po Barceloně, asi po dvou hodinách jsem se vrátila do hotelu dala si lehkou večeři a šla na pokoj. Sedla jsem si na postel a sbírala odvahu zapnout mobil, asi po 10 minutách jsem ho zapnula, okamžitě mi přišlo asi 20 zpráv, byly to zmeškané hovory od tety, strýčka ale i Keira a Chrise. Dalších zpráv jsem si nevšímala a vytočila tetino číslo. Vzala mi to hned po prvním zazvonění. "Kde jsi Olivie?" křičela do telefonu "ahoj teto, uklidni se jsem v pořádku, neřeknu ti kde, ale jsem v bezpečí, jen potřebuji být chvíli sama." Po velmi dlouhém a emociálně vypjatém hovoru, jsem si šla lehnout a přemýšlela jsem nad tím, zda jsem udělala dobře, když jsem tetě neřekla kde jsem.
Po pár dnech prožitých v odpočinku jsem už věděla kam půjdu, zavolala jsem do jedné realitní kanceláře, která nabízela byty a domy na Mallorce. Po ujištění, že bytů či domů je k pronajmutí dost, jsem si zabukovala letenku a odletěla tam.
Ubytovala jsem se v malebném hotýlku a vydala se na schůzku s realitní makléřkou.
Ukázala mi pár bytů a nakonec takový malý domek na pláži, který jsem si okamžitě zamilovala byl krásný jednopatrový, uvnitř byla krásná kuchyně, obývací pokoj ložnice a nádherná koupelna. "Ten chci" vydechla jsem okouzleně a hned si zaplatila pronájem na půl roku. Jakmile byli všechny papíry vyřízený, odjela jsem zpátky do hotelu, zabalila si věci a odhlásila se. Po vybalení si věcí v mém ráji jak jsem tomu domečku začala říkat, jsem se byla podívat na pláži, byla nádherná, s bílým jemným pískem který hřál mé nohy, procházela jsem se tam a zase zpátky a poslouchala šumění moře a pozorovala vlny, jak se jedna přes druhou valí na pláž. Bylo to velmi uklidňující. Asi po hodině jsem si řekla, že si půjdu zaplavat. Vrátila jsem se tedy do domečku a vzala jsem si na sebe plavky a ručník jsem si omotala okolo boku. Pohladila jsem si ještě úplně ploché bříško, ale věděla jsem, že můj miláček tam je. Šla jsem na pláž, ručník položila do písku a pomalu došla k vodě, chvíli jsem nechala vlny, aby se mi otírali o nohy, pak jsem se rozešla do moře. Voda byla krásně teplá a velmi průzračná, bylo vidět na dno. Zaplavala jsem si a pak jsem se potápěla a užívala si tu nádheru, když už jsem se cítila unavená došla jsem k ručníku a na chvíli si na něj lehla abych uschnula. Poté jsem se vydala do domu a jela nakoupit nějaké jídlo, a taky další potřeby. Ve městě jsem zajela k obchodnímu centru. Vešla jsem dovnitř a byla okouzlena tou místní atmosférou. Nakoupila jsem si pár kousků oblečení, hygienické potřeby a nakonec se vydala do obchůdku s jídlem, už jsem se blížila k pokladně, když mě zaujal článek v místních novinách, ale protože jsem neuměla španělsky, rozhlídla jsem se a uviděla u pokladny mladého kluka, vzala jsem ty noviny a zeptala jsem se ho, zda umí anglicky, po kladné odpovědi jsem ho poprosila, aby mi ten článek přeložil. "Píše se v něm že známá modelka Isis a Chris Torner, nikdy nebyli zasnoubení, že to byla jen kamufláž, aby se Isis zbavila chlápka, co ji pronásledoval a po tomhle oznámení se ji snažil zabít, ale to už ho chytili policisté a je za mřížemi." "Děkuji za přeložení" řekla jsem v zamyšlení, a zaplatila zbytek nákupu. Nasedla jsem do auta a odjela zpátky do domečku. Myslí mi vířilo moře otázek, a hlavně ta nejdůležitější, a to že pokud v tom článku byla pravda a on s ní nebyl nikdy zasnoubený, tak mi nelhal. Nakonec jsem se propadla do neklidného spánku. Ráno jsem už věděla, co udělám, vytočila jsem číslo tety "Ahoj teto. " "Ahoj Olívie, jak se máš? Kde jsi?" "Jsem v pořádku, mám se době jsem v Evropě." "Kde?" "To je teď jedno, já se chci zeptat, zda i u Váš vyšel článek o tom, že Isis a Chris nikdy nebyli zasnoubeni, že to jen předstírali kvůli jednomu maniakovi." "Ano i u nás ten článek vyšel, strýček mluvil s Chrisem a ten to potvrdil, mimochodem Chris je úplně zničený, prý si mu řekla, že čekáš jeho dítě a že už tě nikdy neuvidí tebe a ni tvé dítě." "Já řekla jsem tu, byla jsem raněná představou, že mě vyměnil za ni, nevěděla jsem, že to pouze předstírá." "Měla by jsi mu zavolat, měli by jste to vyřešit, víš že vždy stojíme na té straně Olívie, ale takhle to nemůže pokračovat." "Já mu zavolám" slíbila jsem tetě "Tak už budu končit, musím jít za strýčkem a říci mu, že jsi volala. Mám tě ráda Olívie." "Já tě mám taky ráda této a to moc. " "Pá" "Pá" po dokončení tohoto telefonátu jsem se šla najíst a sbírat odvahu k tomu co musím udělat. Ano musím zavolat Chrisovi.